piątek, 16 grudnia 2011

76. Kosmetyki Elfa: olejek eteryczny. Bergamotka i limonka.

Witam.
W końcu znalazłam czas na jakąś recenzję.
Pisać coś muszę, bo jeszcze parę dni intensywnej nauki języków i zapomnę jak się pisze po polsku, już i tak za często używam cyrylicy w polskich wyrazach.
No i do tego angielski-czerwcowe FCE się zbliża, a chciałabym zdać na A, więc większość czasu spędzam z gramatyką, słowotwórstwem, przyimkami i transformacjami.
Jednak równie dużo czasu na rosyjski poświęcam.
Zamarzyło mi się poliglotą zostać i teraz mam.. ;)

W każdym razie, dzisiaj na tapecie olejek eteryczny o zapachu bergamotki i limonki.
Zdjęcia idealne nie są głównie ze względu na pogodę, jest szaro, pada deszcz, nie ma dobrego światła, więc musiałam kombinować przy oknie.

Olejek eteryczny - stosowany do kąpieli i pod prysznic. Nawilża, delikatnie odświeża i łagodzi. Przywraca skórze świeżość, gładkość i elastyczność. Nie wymaga dodatkowego stosowania balsamu do ciała. Zwiększa zdolności do pracy i poprawia koncentrację. Olejek o ciepłym cytrusowym aromacie bergamotki i limonki dodaje energii życiowej, śmiałości i optymizmu, usuwa przemęczenie. Olejek z limonki odmładza, przywraca sprężystość i elastyczność skóry. Bergamotka ma właściwości wzmacniające, pomaga zwalczyć trądzik, procesy zapalne i podrażnienia.

Sposób użycia: do kąpieli dodać 1-2 nakrętki przy temperaturze wody 37-40 ˚C. Czas kąpieli ok. 15-20 minut. Pod prysznicem niewielką ilość olejku nanieść na skórę i masować gąbką, po czym spłukać.

Składniki INCI: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polysorbate 20, Cocamide DEA, Glycerin, Punica Granatum Extract, Citrus Aurantium Bergamia Fruit Oil, Citrus Aurantifolia Oil, Parfum, Sodium Chloride, Disodium EDTA, DMDM-Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid. 
 Opakowanie: Poręczne, plastikowe. Nie ma problemu z wydobyciem produktu, z tyłu znajduje się etykieta w języku polskim. Całość wygląda jak wyjęta z babcinej apteki. ;)
Zapach: Cudowny. Połączenie dwóch zapachów, które lubię. Wyczuwalna jest zarówno bergamotka jak i limonka. Zapach jest intensywny, nie znika po zmieszaniu produktu z wodą.
Konsystencja: Żelowa, półpłynna. Bardziej przypomina żel pod prysznic niż typowy olejek.
Kolor: Przezroczysty.
Działanie: Produkt uprzyjemnia kąpiel dzięki intensywnemu zapachowi oraz pianie, której powstaje dużo i nie znika ona po kilku minutach. Skóra po nim jest gładka i miękka, czy pomaga z trądzikiem nie wiem, ponieważ go nie mam. Energię i optymizm jakoś tam na pewno daje, zmęczenia nie powoduje, natomiast po kąpieli moja energia kończy się na optymistycznej drodze do łóżka i wyłączeniu telewizora, więc nie mi się wypowiadać. ;)
Pojemność: 250 ml
Wydajność: Wydajny, na jedną kąpiel wystarczy niewielka ilość (niewątpliwie plus za konsystencję!)
Cena: 16 zł, obecnie promocja 12 zł.
Dostępność: Tu.

Naprawdę polecam,
gwarantuję przyjemną kąpiel i efekty dla naszej skóry.

Pozdrawiam.

8 komentarzy:

  1. Ależ to musi pięknie pachnieć...

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten olejek :) bardzo fajny produkt :D taki umilacz kąpieli :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki do kąpieli - zainteresowałaś mnie tym produktem. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach musi być cudny ! : >

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post.
Jeżeli chcesz mnie zaprosić na swojego bloga- zrób to, ale nie w formie spamu, zwróć też uwagę na treść postu.
Jeżeli dodałaś mnie do obserwowanych i chcesz, żebym również to zrobiła- wystarczy napisać.

Pozdrawiam.