czwartek, 1 grudnia 2011

65. Wyniki rozdania+pytanie do Was!

Witam.
Nadal jestem chora i leżę w domu na zwolnieniu, więc postanowiłam wyciągnąć jakieś korzyści z tej choroby dla Was i ogłosić wyniki rozdania w miarę szybko.
Od rana siedziałam przy komputerze, liczyłam, weryfikowałam i po kilku godzinach mogę Wam powiedzieć kto wygrał.
Oczywiście blogi stworzone typowo pod rozdania oraz osoby mijające się z prawdą zostały wyeliminowane.

A rozdanie wygrywa....


Gratuluję!
Na Twoje dane czekam do niedzieli (4.12), jeżeli ich nie otrzymam, wylosuję nową zwyciężczynię.

Oczywiście dla osób niepociesznych mam dobrą wiadomość-nadal trwa konkurs z Lady's Nails Cosmetics, w którym zwyciężą aż trzy osoby!
Zachęcam, ponieważ droga do wygranej jest bardzo łatwa.
Mam w planach również kolejne rozdanie, myślałam nad nagrodami, które mogłyby Was zaciekawić i wpadłam na pewien pomysł...zbliżają się święta, więc trzeba sobie zrobić prezent (w końcu same najlepiej wiemy co jest nam potrzebne ;D). Ja postanowiłam w tym roku zrobić sobie zakupy w MACu.
Pomyślałam również, że może gdybyście napisały w komentarzach pod tym postem co z szerokiej oferty MACa Was interesuje, wzięłabym pod uwagę Wasze komentarze przy składaniu zamówienia i jakieś produkty wpadłyby w Wasze ręce.
Wystarczy wejść na stronę MACa, po prawej stronie odnaleźć Shop Products i wybierać.
Możecie podać dokładną nazwę lub po prostu link do wybranych produktów.

Pozdrawiam!

10 komentarzy:

Witam,
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post.
Jeżeli chcesz mnie zaprosić na swojego bloga- zrób to, ale nie w formie spamu, zwróć też uwagę na treść postu.
Jeżeli dodałaś mnie do obserwowanych i chcesz, żebym również to zrobiła- wystarczy napisać.

Pozdrawiam.