piątek, 2 grudnia 2011

69. Essence Crystalliced.

Witam po raz trzeci dzisiaj.
W poprzednim poście przedstawiłam Wam limitowaną edycję Essence, ale już biegnę z następną. :D
Mianowice edycja Essence Crystalliced. Pojawi się na przełomie stycznia i lutego.
Dominują tu pastele i drobinki. ;)
Cienie.
Maskara.

Brokat do ciała, oczu i ust.
Błyszczyki.
Rozświetlacz w płynie.
Lakiery.
Naklejki na paznokcie.

Co Wam się podoba najbardziej?
Która edycja Waszym zdaniem lepiej się zapowiada?
Pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowna seria :) wizualnie wydaje się świetnie, a ciekawie jak z jakością :) mam chrapkę na te błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie ta poprzednia ciekawsza.
    Nie zabardzo lubie takie pastelowe zimne odcienie.
    Interesujący wydaje się tylko rozświetlacz.;p

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się cienie i błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa cieni i maskary. ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. interesujące cienie, czekam z niecierpliwością! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne cienie, lakiery i błyszczyki :) w ogóle chętnie kupiłabym wszystkie kosmetyki z tego postu :D

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post.
Jeżeli chcesz mnie zaprosić na swojego bloga- zrób to, ale nie w formie spamu, zwróć też uwagę na treść postu.
Jeżeli dodałaś mnie do obserwowanych i chcesz, żebym również to zrobiła- wystarczy napisać.

Pozdrawiam.