czwartek, 8 grudnia 2011

72. Wygrana w rozdaniu.

Witam.
Kolejny post dzisiaj, ale spotkała mnie miła niespodzianka.
Ostatnio wygrałam rozdanie u Siouxie, które organizowała wraz z The Secret Soap Store.
Wyniki zostały ogłoszone we wtorek, a paczka jest już u mnie.
Wszystko było fajnie zapakowane, w kartonie oprócz kosmetyków znajdowały się pięknie pachnące kolorowe "bibułki", które umiliły otwieranie przesyłki.
Mydło cytrynowe

Mydło stworzone na bazie wyciągu z cytryny, polecane jest dla wszystkich rodzajów skóry. Pobudza energię skóry, podnosi nastrój a ciału przywraca żywotność.
Cytryna zawiera duże ilości witamin, m.in. Vit C, która ma właściwości lekko wybielające. Aromaterapeutycznie cytryna powoduje ożywienie i orzeźwienie organizmu,
dodając witalnej energii.

Sól czarna jagoda

Borówka czarna inaczej nazywana jagodą  to wieloletnia roślina z rodziny wrzosowatych.  Pochodzi z Europy i Ameryki Południowej, a obecnie występuje także w Azji.
W Polsce jest to dobrze znana i powszechnie występująca roślina.
Owoce jagody zawierają witaminy B1 i C, prowitaminę A, garbniki, kwasy roślinne
oraz anthocianosidy, które są przeciwutleniaczami. Pomagają one przy prawidłowym formowaniu się tkanki łącznej i wzmacniają naczynia krwionośne w organizmie,
co poprawia przepływ krwi w żyłach.

Krem do rąk

Krem do rąk z 20% zawartością masła Shea, znakomity kosmetyk do pielęgnacji suchej i podrażnionej skóry rąk.
Wzbogacony o nutę zapachową orzeźwiającej zielonej herbaty
 Zielona herbata ma właściwości antyoksydacyjne (zapobiega starzeniu się skóry).

Jestem ciekawa tych produktów. ;)
Miałyście już jakiś kontakt z produktami tej firmy?

Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Ja nie znam ich ale zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh , śliczny prezent <3
    w sam raz na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale szybciutko doszły :) cieszę się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. też właśnie przed chwila odebrałam tą wygraną :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i życzę owocnych testów :)

    Ps. Do mnie dziś dotarł wygrany kalendarz :)
    Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. no proszę:) gratuluję wygrania takich fajnych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post.
Jeżeli chcesz mnie zaprosić na swojego bloga- zrób to, ale nie w formie spamu, zwróć też uwagę na treść postu.
Jeżeli dodałaś mnie do obserwowanych i chcesz, żebym również to zrobiła- wystarczy napisać.

Pozdrawiam.