środa, 12 października 2011

36. Podwójne cienie do powiek Quiz nr 18

Witam dzisiaj po raz kolejny ;)
Ostatnio pojawiały się jedynie recenzje lakierów, więc czas na jakąś odmianę.
Dzisiaj zaprezentuję Wam podwójne cienie do oczu firmy Quiz Cosmetics o numerze 18.

Opakowanie: Zwyczajne, plastikowe. Trwałe. 
Pojemność: 6g
Kolor: Beż i brąz. Na powiekach tworzą złotą poświatę, mają małe drobinki brokatu.
Kolory raczej dzienne, ewentualnie na imprezę dla osób, które nie lubią zbyt mocnych makijaży.
Pigmentacja: Po lewej stronie na mokro, po prawej na sucho. Zależy co kto woli, nałożone na mokro idealnie pasują do delikatnego, dziennego makijażu.
 Osypywanie: Odrobinę osypują się przy nakładaniu (dobrze jest podczas malowania nałożyć puder pod oczy lub delikatnie strzepnąć pędzelek). Jednak sądzę, że spowodowane jest to drobinkami brokatu, ponieważ matowe cienie z tej serii nie osypują się.
Trwałość: Spokojnie utrzymują się cały dzień bez bazy.
Cena: Śmieszne pieniądze! Na stronie producenta dostępne są za 3,99 zł, w sklepach stacjonarnych zapewne jeszcze mniej.
Dostępność: W moim mieście można je kupić w chińskim sklepie, dostępne są również w sklepie internetowym firmy Quiz- http://www.quiz.pl/sklep/

Podsumowując-dostajemy dobry produkt za niską cenę.
Warto spróbować, szczególnie, że dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej.
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. całkiem nieźle wygląda ten brąz :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne cienie, lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie staram się o współrpacę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, a u mnie jak zwykle w mieście nie ma takich fajnych rzeczy. ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne odcienie;)

    zapraszam do siebie
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam cienie z tej firmy, ale w innym kolorze :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś jedne cienie i przypadły mi do gustu. Są dobre i tanie :)
    zapraszam do obserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie są złe jak za tą cenę, też je mam, ale kolejny raz ich nie zakupię z pewnością

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post.
Jeżeli chcesz mnie zaprosić na swojego bloga- zrób to, ale nie w formie spamu, zwróć też uwagę na treść postu.
Jeżeli dodałaś mnie do obserwowanych i chcesz, żebym również to zrobiła- wystarczy napisać.

Pozdrawiam.