środa, 12 października 2011

35. Carmex- współpraca.

Witam.
Parę dni temu rozpoczęłam współpracą z firmą Carmex, dzisiaj przyszła przesyłka.
Alfred Woelbing, który cierpiał z powodu suchych i popękanych ust, wynalazł balsam do ust Carmex® na początku lat 30-tych dwudziestego wieku w USA. Alfred wlewał ręcznie swoją specjalną miksturę do małych szklanych słoiczków, które sprzedawał aptekarzom, dowożąc je osobiście samochodem. Od tego czasu balsam Carmex stał się znaną i cenioną międzynarodową marką. Na całym świecie co minutę sprzedaje się ponad 130 balsamów Carmex. Rodzina Woelbing nadal prowadzi firmę. 
 Balsamy nie są testowane na zwierzętach.

Dostępne są w poniższych wariantach:


Recenzja niebawem.
Pozdrawiam!


9 komentarzy:

  1. Gratuluję :) Muszę się w końcu zaopatrzyć w jakiś z tych balsamów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje ja rowniez nzwiazałam kolejna wspolprace:)
    wpis niebawem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :) Lubię te pomadki

    OdpowiedzUsuń
  4. super, te pomadki są rewelacyjne! :)

    Pozdrawiam,
    http://www.acid-nails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam sporo dobrego o carmexie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam carmexy , miałam już 3 rodzaje ;) I na prawdę je polecam! Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się nawiązuje współpracę? Na wielu blogach spotkałam się z tym i jestem ciekawa jakie trzeba mieć statystyki na blogu, aby ją nawiązać. U mnie jeszcze długa droga, dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za odpowiedź. A kiedy ty zaczynałaś pierwszą współpracę?

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post.
Jeżeli chcesz mnie zaprosić na swojego bloga- zrób to, ale nie w formie spamu, zwróć też uwagę na treść postu.
Jeżeli dodałaś mnie do obserwowanych i chcesz, żebym również to zrobiła- wystarczy napisać.

Pozdrawiam.