piątek, 30 września 2011

29. Zakupy ;)

Witam.
Wcześniej wspominałam, że podsumowanie zakupów będę robiła na koniec miesiąca, a nie jak wcześniej na bieżąco.
Z wrześniowych zakupów jestem dumna, ponieważ nie ma tego dużo, co prawda trochę więcej niż zużyć, ale jak na mnie to malutko.

Przy okazji przypomnę również, że dziś o północy kończy się moje rozdanie.

Wrześniowe zakupy:
Balsam do Ciała Kokos i Trawa Cytrynowa 
 Odświeżający krem-żel do twarzy z wyciągiem z ogórka i zielonej herbaty 
 Błyszczyk do ust z olejkiem z jojoby.
 Tusz SuperSHOCK z edycji limitowanej.
 Żel Lady Speed Stick 
Szampon Gliss kur do włosów farbowanych
Fluid Lirene City Matt
BeBeauty peeling winogronowy 
Pędzelki z lusterkiem:
Pędzelek do cieni:
Płyn micelarny:
Lakiery Jumpy:
Lakiery Essence:
Zestaw Adidas:
Dwa dezodoranty, jeden żel i okulary do pływania.
Żel wygląda tak:

Dwie farby Garnier:
Nie wiem tylko gdzie odłożyłam pudełko, więc na moim zdjęciu jedynie dezodorant, który od razu poszedł na półkę. 
Jutro przyjdzie czas na zużycia września.
Pozdrawiam.

13 komentarzy:

  1. uwielbiam ten kokosowy balsam, w ogóle uwielbiam kokos :D spore te zakupy:) u mnie też notka zakupowa, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pędzelki z pudełeczkiem, są przydatne jak gdzieś jadę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym kupic ta maskarę , ile cię kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dużo tego ;) Tylko pędzelki nie wyglądają zachęcająco reszta bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. No trochę się tego uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale duze te zakupy:)
    widze ze wiekoszosc to Avon cieszy mnie to:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję płynu miceralnego z Ziaji- miałam z tej serii, tyle że do demakijażu oczu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błyszczyk z jojobą- używałam i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. niezłe zakupy :D, bardzo ładne lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płyn micelarny Ziaja ma wielu przeciwników, ale ja go bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardzo polecam też płyn micelarny, a kolory lakierów śliczne

    OdpowiedzUsuń

Witam,
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post.
Jeżeli chcesz mnie zaprosić na swojego bloga- zrób to, ale nie w formie spamu, zwróć też uwagę na treść postu.
Jeżeli dodałaś mnie do obserwowanych i chcesz, żebym również to zrobiła- wystarczy napisać.

Pozdrawiam.