środa, 30 listopada 2011

63. Quiz: róż Cherie nr 10

Witam.
Dzisiaj przedostatni produkt, który dostałam do testów od firmy Quiz, mianowicie jest to róż Cherie o numerze 10.
 Opakowanie: Zwyczajne, plastikowe. Raczej trwałe. Poza różem znajduje się w nim również folia. ;)
Pojemność: 16 g, czyli dość dużo jak na róż.
Kolor: To taki delikatny róż, odrobinę brzoskwiniowy. 
Zapach: Delikatny, pudrowy. Nie przeszkadza.
Drobinki: Są, aczkolwiek są delikatne, na twarzy praktycznie niewidoczne.
Efekt: Róż daje delikatny efekt, raczej ciężko nim sobie zrobić krzywdę. Polecałabym go dziewczynom o jasnej cerze. Nadaje twarzy zdrowy i naturalny wygląd. 
 Co do zdjęcia różu na twarzy-ciężko było ująć jego kolor na ręce, więc nałożyłam trochę na twarz, aby oddać lepiej jego kolor. Jednak muszę zaznaczyć, że pod różem jest jedynie odrobina pudru, który w momencie zdjęcia był już praktycznie starty, a na mojej twarzy nic poza tym nie ma, różu nałożyłam również więcej niż zwykle.
Osypywanie: Troszkę się osypuje, o ile za dużo nabierzemy na pędzel.
Trwałość: Z jedną poprawką utrzyma się do wieczora.
Cena: Nie mogę znaleźć na stronie, jednak nie sądzę, aby kosztował więcej niż 5 zł.
Dostępność: Małe sklepy kosmetyczne, sklepy chińskie, sklep online (chociaż obecnie ich tam nie widzę, aczkolwiek nie wiem to tylko chwilowy brak).

Ogólnie mogę polecić.
Pozdrawiam.

3 komentarze:

Witam,
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post.
Jeżeli chcesz mnie zaprosić na swojego bloga- zrób to, ale nie w formie spamu, zwróć też uwagę na treść postu.
Jeżeli dodałaś mnie do obserwowanych i chcesz, żebym również to zrobiła- wystarczy napisać.

Pozdrawiam.