niedziela, 2 września 2012

83. Lirene - Intensive Cover.

Dziś na tapecie intensywnie kryjący podkład Lirene.
Opakowanie: Wygodne, plastikowe. Z łatwością dozujemy odpowiednią ilość kosmetyku.
Krycie: Wspaniałe. Z łatwością radzi sobie z przebarwieniami, piegami, widocznymi naczynkami.
Aplikacja: Mimo swojej konsystencji aplikacja produktu jest przyjemna, nie zastyga na twarzy i nie tworzy efektu maski, dzięki czemu można go punktownie, powoli i precyzyjnie rozprowadzać po twarzy.
Konsystencja: Dość gęsty, jednak nie ma wad typowych dla gęstych podkładów.
Trwałość: Kilkanaście godzin, spokojnie wystarcza na cały dzień.
 Zapomniałam o wyczyszczeniu opakowania, także przepraszam za jego dość nieestetyczny wygląd. Jakby ktoś pytał o paznokcie- lakier Joko, naklejki LNC, swoją drogą zrobiłam je 7 dni temu i się trzyma ;)
Podkład mam jedynie na policzku po prawej stronie, rysy na brodzie efektem starcia z kotem :D
Jak widać piegi widoczne są na nosie, gdzie nie ma podkładu natomiast na policzkach ich nie widać.
Dostępność: Drogerie, sklepy kosmetyczne, internet.
Cena: Około 40 zł.

Na koniec zapraszam do udziału w konkursie.  ;)

Zdecydowanie polecam.

2 komentarze:

Witam,
Cieszę się, że chcesz skomentować mój post.
Jeżeli chcesz mnie zaprosić na swojego bloga- zrób to, ale nie w formie spamu, zwróć też uwagę na treść postu.
Jeżeli dodałaś mnie do obserwowanych i chcesz, żebym również to zrobiła- wystarczy napisać.

Pozdrawiam.